♥ FOLLOWERS ♥

Friday, August 19, 2011

bestkan dapat hina orang!

Assalamualaikum..
Hello readers...

malam-malam macam ni buat fae terfikir sendiri..mencari kesalahan diri, keburukan diri dan kekurangan diri..dah berhari-hari hati fae tak tenang mengenangkan apa dosa fae dekat 'org' tuh..kenapa sanggup dia buat macam ni dekat fae sedangkan fae tak pernah ganggu hidup dia..

kalaupon dia ada masalah dengan siblings fae tak sepatutnya dia mengata..babitkan fae sebagai kakak..kenapa nak burukkan family exbf andai kata dah takda jodoh antara korang..ni memang lumrah dunia kan..bila sayang di puji-puji, tapi bila dah benci semuanya buruk dan hina..

ini satu penghinaan yang tak boleh fae terima sebab ini berkait dengan family fae :

**untuk 'awak', saya doakan apa yg awak hina saya tuh, akan terjadi kat diri awak..aminn~

*awak cakap bf, opss! tunang saya teruk, dah macam p****** ***** kan?
- terima kasih sebab cakap macam tuh..nampak sgt awak tuh tak sedar diri..awak, klu bf awak tuh mcm bagus, hensem, saya terima..tapi kan saya rasa la kan..elok lah kalau awak pergi dating, bawak lah cermin then tengok muka awak ngan bf sama-sama! OMG! sweetkan! !@##$%^

*awak ckp tunang saya suruh kawan dia add awak, then nak ngorat awak la apa la tapi awak ckp "plss la ingat i nak layan ke yakkkkksss"
- awak,mata saya tak buta pon awak..saya tengok awak kemain menggedik lagi dengan kawan2 tunang saya tuh..awak ckp mcm awak HOT tapi awak terhegeh-hegeh jugak ye dengan dorang..lagi satu ye wak, kwn2 tunang saya semua dah KAWIN, kalau dia kacau awak, jangan la awak perasan ye..ntah-ntah dorang nak buat awak stok geki-geli je..yakkkkssss!

*awak cakap saya suruh awak add tunang saya yg dulu merangkap bf saya...then awak cakap TERPAKSA la add..
- awak mcm ARTIS la..kesian awak kan, dah perasan HOT sangat la tuh kan...saya suruh tunang saya add awak?bukan awak ke yang gedik sendiri pergi add dye..OMG! awak HOT la sampai saya pon nak suruh tunang saya add awak! tak hadap la muka macam awak ni...grr!

*awak cakap tunang saya tah pape, keje pon biasa je..
- awak tuh study pon tak abis lagi..lagi nak cakap pasal keje..tau la study kat U, tapi awak ingat bila kerja nanti terus jadi CEO ke?silap hari bulan awak timba pengalaman kerja kat 7e dulu tau! tak payah nak hina sangat la kan kerja orang...awak dah bagus sangat ke? dah kerja hebat?gaji dah masyuk?tak payah nak hina orang kerja apa even gaji dia sebanyak RM1000...jangan kata tak boleh tolong family...janji ikhlas...awak ade ke?

*awak,jangan ingat kalau tak further study tuh bodoh yee..
- saya tau la awak study kat U, tapi kalau perangai awak ni menghina orang, tak baik tau! nampak macam awak ni lagi bodoh dari orang yang tak belajar..bestkan dapat mengata orang belakang-belakang! walaupon awak mengata saya belakang-belakang, tapi Allah nak tunjuk sampai la saya jumpa kebenaran..

banyak lagi saya nak nasihatkan awak ni tau..buat masa sekarang ni tu jela dulu kot..
sekian terima kasih..mungkin awak juga dah menambah rezeki saya..aminnn...;)

::sekian::

terima kasih sudi baca! sila tinggal jejak! ;)

2 0 org komen:

aamalinaazman said...

hayooooo
nape ni deaa...
hayooo
bertenang ye..
moge die mndpt balasan setimpalnye ye...

Anonymous said...

suker suker...sengal mmg org tu yunk!!!ingat balaja kat u...leyh pat keje tewus kowt...ha ce gtaw dye duk2 hina org entah2 ti exam ta lepas if keje 7e kira oke lagik tgk2 jd cleaner!!!!ha..kan~~~~saya taknak padan muka kan dye sebab mama saya ckp tak bek...so nak gtaw kat dye alhamdullilah yer cakap kawan saya mcm tuh!!!!mmg la awak terlebey pandai!!harap2 awak lepas la exam ti!!hahaha peace...kepada artis yg baru nak up :p...yunk sabar taw...mmmwahx!