♥ FOLLOWERS ♥

Tuesday, July 12, 2011

"Saya Nak Header Flash"

Assalamuailaikum..
Hello readers..

hari ni fae betul-betul teruja..nak tau kenapa? sebabnya pagi tadi fae usha blog KEI SEICHI..then taraaaa! dia ada buat contest! CONTEST "SAYA NAK HEADER FLASH"

Sila click SINI untuk mengetahui syarat-syarat penyertaan!

Salah satu syaratnya, anda diminta untuk memilih SALAH SATU header flash yang disenaraikan dan kemudian anda perlu komen berkenaan header flash yang dipilih tentang penambahbaikan yang boleh dibuat..Dengan ini, fae memilih header flash BLOG MELANKOLIK HATI

<



KOMEN :
  • Header blog ni mengambarkan kesedihan - bagi imej yang ceria sikit..;)
  • Bunga dan cartoon bagi lebih real dengan imej bercolour..
  • Kelopak bunga yang jatuh dah cun tapi kalau jatuh dari bunga lagi gempak dan cun!;)
  • Bunga bagi lebih besar dan imej cartoon bergerak - macam yang sedia ada pon dah ok tapi lagi cun kalau sayap bergerak ;)
  • Tukar jenis font sebab nampak simple!



SLOGAN
  • Saya rasa saya layak dapat header flash tu sebab ianya dah lama menjadi idaman hati dan jantung..ianya akan nampak lebih hebat dan menarik dari biasa dan saya inginkan kelainan serta berharap ianya akan menjadi tarikan kepada readers untuk singgah ke blog saya! ;) Tambahan pula ianya dicipta oleh orang yang memang berbakat disamping dapat mencungkil bakat yang terpendam tuh! ;)


kalau anda berminat untuk join contest ni 
sila jelajah dengan segera di 

TARIKH TUTUP - 12 OGOS 2011

::sekian::

terima kasih sudi baca! sila tinggal jejak! ;)

4 0 org komen:

Kei Seichi said...

memang tuan blog ni buat blog ni utk tulis pasal kesedihan dia..or something lebih kurang la..hehe...
kelopak jatuh dari bunga?takde kepakaran lagi nak buat yang tu...
-_-"


thanks join....
all the best!

fae jamal said...

kei : oh yaa..takkan semua tentang kesedihan kot..dia pon taknak hidup diselubungi kesedihan kan? ;)

Kei Seichi said...

hye..boleh x mintak tolong tukar coding untuk header flash tu?code dia ada kat entry ye contest..thanks..
terpaksa tukar code sebab ade masalah dengan web hosting...

Kei Seichi said...

senarai pemenang dah keluar!jom tengok...


http://kei-seichi.blogspot.com/2011/08/senarai-pemenang-contest-saya-nak.html