♥ FOLLOWERS ♥

Thursday, February 17, 2011

ape kau rasa?

ini kisah benar!
kenapa kau tipu aku? kalau kau tak syg aq, aq memang tak kisah! byk lagi org syg aq! <eg0 tggi!> tapi ini memang pantang tok nenek aq klu ade org tipu aku! heyy! da lame idup ke?!
kau buat masalah kat aku tapi kau nak lari dr masalah yg kau timbulkan sendiri! tapi kau 
kene ingat! sejaoh mane kau lari p0n..masalah tetap akan cari kau! aq sumpah! kau takkan
bahagia sebab kau da byk lukakan aty insan yg tak bersalah seperti aku! aq benci tgk muka 
kau n aq tanak dengar ape2 p0n tentang diri kau! aq dgn hidup aq n kau dgn hidup kau!
bila sampai masa kau jatuh akibat dr perbuatan org lain, kau akan rasa ape yg aku rase! dan
aq plak akan perhatikan kau je dr jaoh sambil tersenyum! mmg besh kan dapat sakitkan aty
orang! sesungguhnya kau dah rase ape yg aq rase dulu! tapi..sejuta terima kasih aq ucapkan
sebab bila kau blah dr idup aq, aq da jumpe sebaik2 org yg boleh buat aq balut luka kecewa!
ape yg dah kau lakukan semua ni membuatkan aty aq keras n sekuat harimau! <aik! pelik bahase kau fae..hentam sajalah labu...;) >

motif : luahan aty kekasih! hahaha! ;P






p/s : luv u s0 much my dear! 

terima kasih sudi baca! sila tinggal jejak! ;)

0 0 org komen: